Logo HOGIAF

Na tien jaar gaat HOGIAF een nieuwe fase in. In de lijn van het advies van ons Comité van Aanbeveling en Raad van Advies, heeft het bestuur in juni 2016 besloten HOGIAF tot een landelijke organisatie te vormen met stedelijke afdelingen.

Dit betekent dat de huidige bij HOGIAF aangesloten regionale verenigingen genaamd AGIAD, BIAD, DIAD, GIAD, ROGIAD, UGIAD en VOTIAD opgaan in HOGIAF en zullen ophouden te bestaan. Hiertoe is besloten om efficiënter, effectiever en doelmatiger te kunnen werken. Alle voordelen van het lidmaatschap blijven uiteraard behouden voor de leden.

De komende periode zal HOGIAF zich blijven focussen op de onderstaande doelen, binnen het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen:

  • Professionalisering
  • Internationalisering
  • Belangenbehartiging
  • Kostenbesparing

 

Hiervoor heeft HOGIAF de afgelopen periode de volgende stappen gezet met betrekking tot de bovengenoemde doelen:

  • HOGIAF heeft in september 2014 het lectoraat Cross-Cultureel Ondernemerschap opgezet in samenwerking met Hogeschool Inholland, met als doel de potentie van cross-cultureel ondernemerschap inzichtelijk te maken en te benutten;
  • HOGIAF heeft zich aangesloten bij het Charter Diversiteit, een initiatief van de Diversiteit in bedrijf, met als doel een positieve bijdrage te leveren aan de bevordering van diversiteit op de werkvloer op meerdere dimensies;
  • HOGIAF is lid geworden van MKB-Nederland, met als doel de integratie van onze leden binnen de ondernemersnetwerken te versnellen en een kruisbestuiving te laten ontstaan tussen Nederlandse ondernemers en ondernemers met een andere achtergrond. Deze samenwerking zorgt er tevens voor dat HOGIAF beter in staat is om de belangen van haar leden naar wens te behartigen;
  • HOGIAF organiseert in samenwerking met NBI International Halal Expo Europe. Deze jaarlijkse beurs wordt georganiseerd om onze leden enerzijds te internationaliseren en anderzijds hun marktaandeel te vergroten;
  • HOGIAF is eigenaar van MKB Voordeelkaart, hét kortingsplatform voor haar leden. Via dit platform kunnen ondernemers profiteren van exclusieve kortingen op onder andere bedrijfsauto’s en personenauto’s, verzekeringen, brandstof, juridisch advies, energie, afval, telefonie, en kantoorartikelen.

 

De nieuwe structuur en werkwijze maakt HOGIAF effectiever, krachtiger, efficiënter en doelmatiger met het oog op het leveren van een positieve bijdrage aan de zakelijke groei van ondernemers en ondernemingen.

Nieuw logo
Met trots presenteert HOGIAF tevens haar nieuwe logo. Vanaf heden zullen alle communicatie-uitingen van HOGIAF het nieuwe logo bevatten.

Nieuwe website
Naast een nieuw logo heeft HOGIAF een nieuwe website. De nieuwe website bevat een actueel nieuwsoverzicht, informatie over HOGIAF en onze activiteiten, een nieuwe agenda, een B2B Matchmaking database met verzoeken en een vacaturebank met als doel werkgevers en werkzoekenden bij elkaar te brengen. De websites van de regionale verenigingen (AGIAD, BIAD, DIAD, GIAD, ROGIAD, UGIAD en VOTIAD) komen te vervallen. Binnen twee weken worden deze websites offline gezet. Vanaf heden kunt u op de website van HOGIAF terecht voor het laatste nieuws op ondernemersgebied en ook kunt u zich hier inschrijven voor onze digitale nieuwsbrief.

Eén social media account
Naast de websites, komen ook de social media accounts van de regionale verenigingen te vervallen. Volgt u bijvoorbeeld GIAD? Dan kunt u vanaf heden HOGIAF volgen op social media om op de hoogte te blijven van alle activiteiten en het laatste ondernemersnieuws op zowel regionaal, als nationaal en internationaal niveau.

Heeft u nog vragen? Dan kunt u HOGIAF bereiken via 088 – 166 0 600 of via info@hogiaf.nl

Leave A Comment

Over ons

Grootste cross-culturele en multisectorale ondernemersvereniging  in Nederland.